[ÇEVİRİ] COSMOPOLITAN Mayıs Sayısı – 6 Adam tekrar bir araya geliyor , 2PM olarak

“Vahşi idoller” kavramıyla birlikte çıkış yaptıkları 2008 yılından sonra bir sendrom başlattılar.2PM daha da fazla olgun adamlar haline geldi.2PM olarak toplanan bu 6 adamın solo çalışmalar, oyunculuk, albüm prodüktörlüğü gibi alanlarda birbirilerinin yeteneklerini överken sıcak anlar oluştu.

Cosmopolitan - 2PM 1

-2009 da buluştuğumuzdan bu yana uzun zaman geçti.size 10 yıl sonra neler yapıyor olabileceğinizi sormuştuk . cevaplarınızı hatırlarsınız belki ?

Junho : Askerde olacağımızı söylemedik değil mi ? Hahah

Taec: Tam olarak hatırlamıyorum ..

-Taecyeon oyunculuk, şarkı söylemek, radyo Dj liği ve cafe işletmeciliği olarak ceveplamış.Nichkhun evlenmek ve işsahibi olmak, Jun.K müzikle meşgul olmaya devam etmek ve evlenmek ,chansung oyunculuk ve şarkı söylemek, wooyoung ise dünyanın en iyi müzisyeni olmak demiş .Junho ise giyim markası işletmek, şarkı bestelemek, söylemek ve oyunculuk demiş ..

Jun.K : bunu ne zaman dedik demiştiniz?? Eıuhahah

Taec: İlk olarak ben kahveyi o kadar çok sevmem bile neden böyle söyledim merak ettim .hiç birimizin fazla düşüncesi yokmuş.

Junho : Wooyoung-ah dünyanın en iyi müzisyeni olman uzun sürmeyecek

Taec: Junho nun giyim markası işletmesi daha şok edici !

Junho :  Bir dakika biz 2PM iz bizim yerimize 2AM ile röportaj yapmış olmayasınız?

Wooyoung: Şaka olarak söylemedik değil mi bunları ?

Taec ve  Jun.K : hayır şaka yapmadık ciddiydik hatırlıyorum ..

-Bu doğru . Kolej imtihanlarına giriyormuşsunuz gibi sorulara verdiğiniz cevaplar hala hafızalarda canlı . 10 yılı düşündüğümüzde 6 yılı geçti . Bu zaman içinde 2PM in en güçlü silahının ‘performans’ olduğunu söylediniz. Şimdi nelerin değiştiğini düşünüyorsunuz ?

Chansung: çıkış günlerimizde olağanüstü performanlar sergileyerek dikkatleri üstümüze çektik  ama şu an sadece bununla gitmeye devam edebileceğimizi düşünmüyorum . o zamandan bu zamana kendi stilimizi bulduğumuz değişme periyodları geçirdik. Şimdi ise o değişmelerin sonuçlarını n açıklığa kavuştuğu dönemin geldiğini söylemek istiyorum.bu bir değişim süreci ama hepimiz en iyimizi göstermek için her şeyi yaptık .

-Geri dönüşünüz Haziran da . Üyelerin bir çok bestesi olduğunu söylediniz ama biraz daha ipucu veremezmisiniz? Sadece beklentileri uyandırmak için ..

Junho: Emin olarak söyleyebileceğim şey bu albümün kesinlikle bizim tarafımızdan yapılmış olması.

Taec: Üyelerin katılımı şu zamana kadar ki albümlerimizin hepsinden daha fazla.Gelecekte yeni albümler çıkaracağımız zaman da daha çok kendi renklerimizi gösteriyoruz. Chansung un da dediği gibi bence bu albüm son kapasitemizi en iyi şekilde size gösterecek.

Cosmopolitan - 2PM 2

-Gençliklerinin en pik yaptığı zamanlarda olan gençlere aşkı sormadan yapamıyoruz . Açıkçası bunu 2PM üyelerine söylememiz gerekmiyor hepsi çok iyi yapacaktır ama üyeler arasında kim en romantik ?

Junho : Herkes aşık olduğunda romantik olmaz mı ?

Wooyoung:  Eger degilse, bence bir erkek diger kadinlara karsi olmasa bile en azindan sevdigine karsi romantik olabilir. Aşık olmalarına rağmen toplum içine çıkamadıklarından rahatça birlikte olamayan birçok çift var. Bence “Ben de böyle randevuya çıkmak istiyorum” dedikleri şeyleri denemek istiyorlardır.

Chansung: Ben sadece sokakta el ele yürümek gibi sıradan bir randevu istiyorum .

Junho: Doğru. Abur cubur satan yerlerde birlikte baharatlı kek yemek gibi şeyler.bu yüzden ilerde evlendiğim zaman karımla çok kaliteli zamanlar geçirmek istiyorum. Bu yüzden yakında evlenemem gibi görünüyor.en yakın 35 lerimdeyken gibi ..Sevdiğim kadınla yeni bir hayata başlayacağım bu yüzden önceden onunla yapmak isteyip yapamadığım her şeyi denemek istiyorum .

Cosmopolitan - 2PM 3

-Kişisel düşünceme göre ‘ takıntılı olmaya eğilimli olmak’ en büyük erkek davranışlarından biri .Cosmo men modelleri olarak size sorarsak sizin son zamanlarda takıntılı olduğunuz bir şey var mı ? Negatif anlamda olmasına gerek yok sadece çok sık yaptığınız bir şeyler ..

Junho : Benim var !Evimde 2 kedi besliyorum ve şu anki kaka durumlarına karşı acayip takıntılıyım. Kedilerim diyare oldu ve bu yüzden onları ilaçla beslemeliyim ve dışkıladıktan sonra onları örtmeliyim. Bu anlarda nasıl alarma geçtiğim ve takıntılı olduğuma emin değilim .

Wooyoung: Sanırım son zamanlarda çalışmaya takıntılıyım. Dünya hakkında oldukça meraklıyım. Bu yüzden rastgele kitaplar okuyorum. Bununla ilgili belgesel ya da video gibi şeyler izliyorum .son olarak ‘Healing The Shame That Binds You (Seni bağlayan utancı iyileştirmek ) ‘ adlı kitabı okudum ve güzeldi.

Nichkhun: Benimki Mickey Mouse . Haha

Hepsi: Gerçekten, ne zaman deniş aşırı bir programımız olsa Disneyland a Micckey Mouse ı görmeye gitmesi gerekiyor.Ayrıca boş zamanlarında da Mickey Mouse çiziyor.Ama Mickey Mouse ile iyi uyuşuyorlar.

Taec: Alkollü içecekleri tatmaya bayılıyorum. Şarap, bira ve son zamanlarda viski.Bir çok çeşidi ve tadı var. Onların denemeyi ve hangisi damak tadıma uyuyor bunu bulmayı eğlenceli buluyorum. Ama alkolik değilim .Haha

-Son soru . Şu an 2PM in saatine göre hangi zaman en sıcak zaman ?

Junho : Tabiki hala 2PM . Biz daima parlak, enerjik ve çok sıcağız

Taec: Öyleyse, aslında 3PM olası gerekiyor . Güneş ışınları yüzünden .Hahah

Wooyoung: O zaman cevap 3PM

Jun.K : Eğer en sıcak zaman 3PM ise hala gidecek çok yolumuz var demektir. Bence şu an 2:02 pm deyiz.şu zamana kadar geçen zaman 2:01 ise bu andan itibaren 2:02 ye başlayacağız. Devamlı gelişim gösteriyoruz.

orjinak kaynak : http://cosmopolitan.joins.com/article/RetArticleView.asp?strArtclCd=A000002891&strFCateCd=ACAA

ingilizceye çeviri : nuneo2dakay

http://nuneo2dakay.blogspot.com.tr/2015/04/trans-cosmopolitan-6-men-coming.html?spref=tw

türkçeye çeviri : wjyislove

Bir Cevap Yazın

