[2PM OF 2PM] Sexy Ladies

4988010068134Seksi Kadınlar

Seksi kadınlar.. Seksi kadınlar.. Seksi Kadınlar..

Bebeğim sanırım seni seviyorum Belki de gözlerimizin ilk buluştuğu andan beri
Ah evet beni mest ediyor Sen gülümsüyorsun ve özel bir şeyler hissediyorum

Sadece gözlerimiz konuşuyor, konuşuyor Bebeğim yaklaşıyor, yaklaşıyor
Hadi umursamıyormuş gibi davranmayı bırakalım

Sadece bilmek istiyorum, bilmek Yavaşça yaklaşıyor, yavaşça
Kolayca kırılamayan yüksek topuklular, bunu durdurmanın imkanı yok

Ah benim seksi kadınlarım Kapıyı kilitle
Bu gece Bu gece Bu gece
Ah benim seksi kadınlarım Sırlar birikiyor
Birbirimizin kollarında eriyene kadar sarılalım Tüm gece boyunca

“Seni Seviyorum” sihirli bir cümle Diğer sevgililerini sana unutturacağım
Eğer sana bakarken fısıldarsam, şu anda…
Asla kendine hakim olamazsın Seni çılgına çevireceğim

Bebeğim Titrek parmaklarımın belli belirsiz titreyişini hissediyorsan
Ah evet Bencil arzularını söyle bana ve beni istediğin gibi kontrol et aşağı & yukarı

Kalplerimizin ritmi konuşuyor, konuşuyor Asla hayır demeyeceğim, asla
Ellerimizi birlikte kenetle

Sadece bilmek istiyorum, bilmek Dokun bana yavaş yavaş
Derin bir okyanusa akıyoruz, sadece ikimiz

Ah benim seksi kadınlarım Zamanı durdurun
Bu gece Bu gece Bu gece
Ah benim seksi kadınlarım Sonu gelmeyen sırlar
Hadi birbirimizden emin olalım tekrar ve tekrar Tüm gece boyunca

“Seni Seviyorum” sihirli bir cümle Diğer sevgililerini sana unutturacağım
Eğer sana bakarken fısıldarsam, şu anda…
Asla kendine hakim olamazsın Seni çılgına çevireceğim

İzin ver anlatayım İzin ver anlatayım
Sihirli kelimeler fısıldayacağım
Peki ya sen? Haksız mıyım? Gecenin harika olduğuna dair anlaşabilirsek
Herkesten daha fazla ateşli & seksisin Hakkında daha çok şey öğrenmek istiyorum Bedenlerin konuşması
Utanacak bir şey ‘kesinlikle’ yok Bu güzel bir şey Sevişmek

Bu gece hafızana kazınana dek, uzun saçların darmadağınık olana dek… Güzel
Bir yolunu bulup ay ışığında Şimdilik sadece benim ol Bebeğim tüm gece

Benim seksi kadınlarım Sırları kilitleyip saklayın
Öyle tatlı ki bizi eritecek kadar Seni öpmek Bebeğim tüm gece boyunca

Benim seksi kadınlarım Zamanın sırlarını durdurun
Hadi birbirimizden emin olalım tekrar ve tekrar Tüm gece boyunca

JPN-ENG: dawnjelly
ENG-TR: cessy0412

Bir Cevap Yazın

