[REHBER] iOS Cihazlardan MelOn İndirme Üyeliğini Satın Alma

Not: MelOn İndirme Üyeliği sadece iOS cihazlardan (iPhone, iPad, iPod) satın alınabilir

1. ADIM: MelOn ID’niz ile giriş yapın (Nasıl yapacağınızı hatırlamıyorsanız önceki rehberlerimize göz atın)

2. ADIM: MelOn anasayfasına gidin ve ‘이용권구매’ye tıklayın1

3. ADIM: Satın almak istediğiniz MelOn İndirme Üyeliği (MİÜ) Paketini seçin

Eğer iPhone / iPod kullanıyorsanız ‘App Store에서 구매’ye tıklayın.

2

  • i-스마트 프리티켓: $8.99 USD = Sadece internet üzerinden dinleme (indirmeden) – 30 gün boyunca
  • i-MP3 30 플라스: $9.99 USD = 30 şarkı indirme ve internet üzerinden dinleme (mp3 formatında) – 30 gün boyunca
  • i-MP3 50 플라스: $12.99 USD = 50 şarkı indirme ve internet üzerinden dinleme (mp3 formatında) – 30 gün boyunca
  • i-MP3 100 플라스: $15.99 USD = 100 şarkı indirme ve internet üzerinden dinleme (mp3 formatında) – 30 gün boyunca

5. ADIM: Uygulama içi ödemenizi onaylayın.34. ADIM:  Apple hesabınıza giriş yaparak fatura bilginizi ekleyin

4 5 66. ADIM: Fatura bilginizi güncelledikten sonra ödemenizi onaylayın7MelOn İndirme Üyeliğinizi satın almış oldunuz.87. ADIM: MelOn uygulamanızı açtığınızda ödemeniz başarıyla gerçekleştiyse bir uyarı göreceksiniz.9Üyeliğinizin geçerlilik süresini ‘App Store에서 구매’in üst tarafındaki sekmeden kontrol edebilirsiniz.10

Şarkıları nasıl dinleyebilirim?

Kaynak: taeckhunID

Hazırlayan: cessy0412 @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

