[REHBER] MelOn Uygulamasından 2PM’in Şarkılarını İndirme ve Oynatma (PC/Android/iOS) – DÜZENLENDİ

NOT

  • Şarkıları indirebilmeniz veya oynatabilmeniz için MelOn İndirme Üyeliğinizin olması lazım.
    Nasıl yapacağınızı öğrenmek için tıklayın.
  • Bir şarkıyı istediğiniz kadar indirebilirsiniz ancak bir hesap başına bir indirme sayılacaktır
  •  1 dakikalık önizlemeyi dinlemek MelOn listesinde sayılmamakta
  • 2pm’in şarkısı 우리집’i  her saat bir dinleyin, çünkü MelOn gerçek zamanlı listesini her saat başı yeniliyor

Şarkıları Bilgisayardan Dinleme/Oynatma

1. ADIM: MelOn Oynatıcısını indirin ve kurun – MelOnplayer.exepc12. ADIM: MelOn ID’niz ve şifrenizle giriş yapınpc23.ADIM: ‘2PM’ yazarak aratınpc34. ADIM: Oynatmak istediğiniz 2PM şarkısını seçin ve her şarkı için Oynatma Butonuna tıklayın. 

(Comeback zamanı listede yükselmek ve puan kazanmak için yeni albümdeki şarkıları oynatıyoruz)

pc4Veya yeni albümden tüm şarkıları seçerek Hepsini Oynat yapabilirsiniz.pc5

Şarkıları Bilgisayardan İndirme

İlk olarak yukardaki ilk 3 adımı takip edin.

4. ADIM: İndirmek istediğiniz 2PM şarkısını seçin

45. ADIM: İndirdiğiniz şarkıyı kaydetmek istediğiniz klasörü seçin

56. ADIM: İndirme

6

7. ADIM: Klasörünüzü kontrol edin

7

Şarkıları Android veya iOS Cihazlardan İndirme

1.ADIM: MelOn Uygulamasını açın ve 검색 (Ara)’ya tıklayınmb1

2. ADIM: ‘2PM’ veya ‘우리집’ yazın ve aratın

mb2 mb33. ADIM: İndirmek istediğiniz 2PM şarkısını seçin ve İndirme Butonuna tıklayın. 34. ADIM:  İndirme, kalan indirme hakkınızı ve kaç şarkı indirdiğinizi gösteren bir ekran göreceksiniz. İndirmek için “선택 곡 다운로드”ne tıklayın

4Eğer cihazınıza MelOn’dan ilk kez şarkı indiriyorsanız şöyle bir ekran belirecektir:4.15. ADIM: Hedef klasörünüzü açın ve “마이뮤직” (Müziğim)’e tıklayarak şarkıyı kontrol edin5.1

NOT:

  • Şarkıyı indirdikten sonra düzgün bir şekilde (oynatmanın sayılabilmesi için) dinlemek için şarkıyı telefonunuzdan silin. Eğer şarkı hala uygulama geçmişinizdeyse o zaman şarkıyı siteden/uygulamadan değil telefonunuzdan oynatacaktır ve bu melon listesinde sayılmayacaktır. Şarkıyı nasıl sileceğiniz aşağıda gösterilmiştir:

“마이뮤직” (Müziğim)e tıklayın ve tüm şarkıları listeden silin.01

02

Şarkıları Android veya iOS Cihazlardan Dinleme/Oynatma

1.ADIM: MelOn Uygulamasını açın ve 검색 (Ara)’ya tıklayın

mb12. ADIM: ‘2PM’ veya ‘우리집’ yazın ve aratınmb2 mb33. ADIM: Oynatmak istediğiniz 2PM şarkısını seçin ve her şarkı için Oynatma Butonuna tıklayın. mb4Veya yeni albümden tüm şarkıları seçerek Hepsini Oynat yapabilirsiniz.mb5Önemli: Şarkıyı doğru bir şekilde oynattığınızı nasıl anlayabilirsiniz? Uygulamada en son oynatılan şarkıları kısmını kontrol edin

Eğer şarkının yanında mp3 simgesi ile oynatmışsanız bu çevrimdışı oynattığınızı ve melon listesine sayılmadığını gösterir.dopru

Kaynak: taeckhunID

Hazırlayan: cessy0412 @2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

