[ÇEVİRİ] Nichkhun SUDSAPDA Magazine NO.777 dergisi röportajı

tumblr_npw2dpLkhX1rnngelo1_1280

  • Son zamanlarda hayatın nasıl ?
  •  Zamanımın büyük çoğunluğunu kore de geçiriyorum. Ama senenin yarısından fazlasında  kore dışında çalışmalıyım. son zamanlarda Japonya ve çin de çalışmak zorundayım
  • Sık sık yaptığın bu yolculuklara alıştın mı?
  • Alıştım . ve ayrıca kendimi farklı dillere de alıştırmalıyım. Japonya da çalışırken Japonca dinlemeli ve Japonca anlaşmalıyım. Çin de olduğum zaman ise biraz Çince . stresli değil belki ama yorucu olduğu söylenebilir. Öyle zamanlarda sadece evde kalmak veya bir yere gitmeden çalışmak istiyorum. Ama bu benim kariyerim ise öyle yapmak zorundayım. Bir çok ülkede fanlarım olduğu için çok memnunum.

  • Kore ye ilk geldiğin günden bu güne bakarsak neler görüyorsun ?
  • Böyle bir seçeneğim olduğu için kendimi şanslı hissediyorum. İyi insanlarla tanışma şerefine eriştim. 2PM deki bütün arkadaşlarım iyi çocuklar. Çok yakınız. Birbirimizi çok seviyoruz. Aynı ailedeki kardeşleriz. Şansın beni buraya getirdiğini düşünüyorum.  Tabi ki benim de çok çabam ve azmim oldu ama şansında benim yanımda olduğunu düşünüyorum.
  • Bu konu SUDSAPDA nın “ şanslı konu”  başlığı ile iyi gidiyor gibi ..
  • Gerçekten mi ? (gülüyor) Milyon tane insanın şu an benim yerimde olmak istediğini tahmin ediyorum. Ama benim kadar şanslı değillermiş . yetenekli ve azimli olmana rağmen şans yanında değilse hayallerini gerçekleştirmen zor olabilir.
  • Ama biz senin de çabanın kaynağını vermek istiyoruz. Eğer tekrar starbucks da oturup jype nin L.A daki temsilcileriyle tanıştığın güne dönersen neler söylersin ?
  • Bir gün hiç böyle fotoğraf çekimi yapacağım veya on binlerce insanın önünde sahneye çıkacağımı düşünmemiştim. Bir kere bile bunların hayatımda olabileceğini düşünememiştim. Bugün bunlar benim günlük rutin işlerim haline geldi ve onlara alıştım .
  • Peki bugün aklında ne var ?
  • Karışıklık . hayatım hangi yöne gitmeli hiçbir fikrim yok . hayatıma ne olacak ? büyüdüğümde ne olmak istediğimi bilmiyordum . lisenin son yılındaydım ve üniversiteye gitmeye hazırlanıyordum. Hangi fakülteye gitmeliyim bilmiyordum. Fotoğrafçılık veya piano için mi başvuru yapmalıydım ? bir çok alanla ilgileniyordum .
  • Sanatla ilgileniyordun öyleyse ?
  • Evet çünkü  teorik olarak pek zeki  değildim (gülüyor) gerçek kimliğimi aradığım yıllar olduğunu söyleyebilirim. Ne olmak istiyorum veya olmalıyım . JYPE de böyle harika bir şansla karşılaşınca hayatımın muhteşem bir periyodu oldu .
  • Eğer o gün onları reddetseydin bugün napıyor olurdun ? üniversitede çalışmalarına devam mı ederdin ?
  • Şimdi ve sonrasında hayatımda bu yolu seçmeseydim ne yapar olurdum merak ediyorum . ama merakım sonuçsuz kalıyor. Şu an ne yapıyorsam en iyisini yapmaya çalışıyorum .
  • Bir 2PM üyesi olarak fikirlerin nelerdir ?
  • 2PM deki bütün arkadaşlarım yetenekli . birbirimizi seviyor ve anlıyoruz. Eğer bir üye geceni n geç vakitlerine kadar film çekmek zorunda kalırsa ve sabahta erken uyanmamız gerekiyorsa  “ sorun olmaz biraz daha dinlenmelisin “ diyoruz. Ve geri kalanımız iş için hazırlanıyor.benim yoğun programım olduğunda ise onlar bana “  sorun değil bir saat daha uyuyabilirsin “ diyorlar.  Çin de dizi çektiğim sıralar hepsi bana “ ne yapıyorsun ?  nasılsın ? “ gibi mesajlar attılar. Özel bir sohbet grubumumuz var ve birbirimize komik fotolar gönderip birbirimizi neşelendiriyoruz . biz arkadaşız . biz bir aileyiz. Onlarla çalışma şansı bulduğum için memnunum. Bu grup beni bir çok ülkeye götürdü . değişik yerlerdeki fanlarımla tanıştım ve farklı kültürleri tecrübe ettim . gençliğimde denizaşırı bir ülkede yaşadım.  Daha fazla insanla tanışmak bakış açımı genişletti. Eğer biriyle tanıştığımda onun davranışları kafamı karıştırsa kendime insanların farklı olduğunu söylüyordum . çevremiz davranışlarımızı etkiliyor. İşte  bu yüzde değişik yollardan bir çok duruma  dayananıklı hale geliyoruz.
  • İnsanlar bugün sadece senin başarını görerek bu seviyeye ulaşmanın çok zor olduğunu düşünüyorlardır.
  • Kesinlikle . starlar ve ünlüler şöhret ve şans bakımından imtiyazlılar. İnsanların sahip olmak isteyeceği güzel ve lüks bir hayata sahipmiş gibi görünüyorlar. Gerçekte ise böyle bir yaşam çok fazla fedakarlık gerektiriyor. Eğer kendini kontrol etmeye gönüllü değilsen veya kendinle alakalı şeylerden mahrum kalmak veya fedakarlık yapmak istemezsen burada olman zor . servet ve şöhret geçicidir . çok hızlı şöhreti yakayalayan birinin çok hızlı düşmesi kaçınılmaz oluyor . Bu durumda kendini kontrol etmelisin. Bazı zamanlar çok şeyler yapmak istiyorum ama onların uygun olup olmadığını göz önünde bulundurmalıyım . bu iş alanında çok fazla kural var. Sık sık kendini hazırlamalısın . kameraların önüne çıkacağın veya bir konser vereceğin zaman hazırlıklı olmalısın. Dikkatli olmanın sonucu detaylı düşünme . fotoğraflardaki çekimlerin sonsuza kadar kalacağını hatırlamalısın . bu yüzden kendini en iyi fotoğrafları elde etmek için hazırlamalısın. Vücut çalışması yapmalıyım ve diyetimi düzenli kontrol etmeliyim. Şiş göbekli görünmek istemem değil mi ? ( gülüyor) fanlar son zamanlarda yanaklarım hakkında benimle eğleniyorlar
  • İyi bir iştah ?
  • Yaşımla alakalı olduğunu da düşünüyorum . artık genç sayılmam ..
  • Ama sahnede hep dans etmek zorundasın
  • Evet . ama daha çok egzersize ihtiyacım var. Zamanım olursa badminton oynuyorum. Ama bazen yurtdışındaki konserlerimizden dolayı çok yorgun ve meşgul olduğumda spor salonuna gitmek için çok zamanım kalmıyor.
  • Açık olmak gerekirse istediğin yiyeceklerden uzak durmak zor oluyordur
  • Evet bu doğru çok zor
  • Önünde olduğu zaman reddemeyeceğin favori yiyeceğin nedir?
  • Domuz karnı (Samgyeupsal). (gülüyor ) . kolayca kilo almıyorum zayıf olmaya eğilimliyim. Ama kilo aldığım zaman ise yüzümden ve çenemden çok belli oluyor. Fanlarım fotoğraflarıma baktı ve güldüğüm zaman oluşan double çenemi görebildiklerini söylediler. Bana “ tombul abi “ diye sesleniyorlar . insanlar bunu nadir görüyor çünkü genel olarak zayıfım . önceden fanlarım “Khun lütfen daha fazla ye çok zayıfsın “ demeyi seviyorlardı. Ama kilo alınca “khun çok şişmansın lütfen kilolarını ver double çeneni görebiliyoruz “ diyecekler. (gülüyor ) fanlarım çok sevimli . devamlı bana dikkat ediyorlar. Çok çalıştığım zamanlar veya çok meşgul olduğum zamanlar  dinlenmeye veya yemek yemeye zamanım olmadığında dinlenmemi ve daha çok yemem gerektiğini söylüyorlar. Tabii ki kilo aldığımda da bunu hatırlatıyolar. Şu an 66 kiloyum çok fazla değil ama suratımda belli oluyor .
  • Ünlü olmak için fedakarlıklar yapmak gerektiğinden bahsettin . dişarı çıkmak istediğinde ama yapamadığında arzularını nasıl kontrol ettin ?
  • Eğer dışarı çıkarsam ve biri beni görüp fotoğraf çekinmek isterse neler olacağını düşünüyorum . başka biri daha görüp o da fotoğraf çekinmek isterse . kalabalık büyüyecek ve yönetmesi daha zor olacak. Eğer isteklerini reddedersem incinebilirler. Ben de bunu yapmak zorunda kaldığım için üzgün olacağım . büyük kalabalıklar insanların yaralanabileceği anlamına geliyor. Dışarı çıktığım zaman dikkatlice düşünmeli ve plan yapmalıyım . dışarı çıkmak güvenli mi ? menajerimi veye güvenlik görevlilerimi yanıma almalıyı mıyım ? eğer büyük bir kalabalık etrafımı sararsa bu durumdan nasıl çıkabilirim .çıkan kaosta ben veya fanlarım yaralanabilir. Eğer bir yaralanmaya sebep olursam işimi yapmaya nasıl devam edebilirim ? bu gibi senaryoları düşününce evde kalmaya karar veriyorum  (gülüyor)
  • Evde kaldığında neler yapmak istersin ?
  • Genelde film izlerim ve müzik dinlerim. İzlediğim filmleri incelerim. Aktörler karakterlerini nasıl sergiler veya tüm o sahnelerde nasıl  tepki verirler. Umarım günün birinde aktör olduğumda işe yarar . genellikle iki veya üç kere izlerim onları . ilk izlediğimde bütün senaryoyu ve hikayeyi izlerim. İkincisinde ise sahneleri nasıl oynadıklarına ve çektiklerine dikkat ederim.
  • İzlediğin son film hangisiydi ?
  • Gerçek bir olaya dayalı “American Sniper “ . aktör muhteşem bir performans sergilemiş . evli bir adamın ülkesini korumak isterken aynı zamanda eşine ve çocuklarına da bakması gerekirken ki durumu hakkında bir filmdi. Kalp acıtan bir hikaye. Görevini yapmak zorunda olan bir nişancı ve eşine evde kalmasını soramayan bir kadın ikisinin de halinden anlayabildim. Çocuklarını tek başına büyütmesi gerekiyordu.
  • Bu beni zorunlu askerlik görevini yapman için dönmen gerektiği hakkında düşündürdü. Siyah/kırmızı kartı seçme sıranın gelmesi hakkında ne kadar heyecanlısın ?
  •  Gerçekten çok heyecanlıyım.komiktir bazı eski arkadaşlarımla orada buluştum. Aynı okula gitmiştik.askerlik belgeleri için evimin yakınındaki  Thawi Watthana District ofisine gittim. Kırmızı kartı seçersem kesinlikle askere gidecektim. Asla görevden kaçmayı düşünmedim. Tay erkekleri askerlik yükümlülüğünü yerine getirmek zorundadırlar.şirketime eğer askere alınırsam 2 sene işlerime ara vermem gerektiğini söylemiştim.şirketimde ki insanlar tamamen anlayışla karşıladılar. ( En sonunda Nichkhun askerlikten muaf tutuldu çünkü kanunla gereği yaşadığı yerde yeterince gönüllü vardı. )
  • Konserlerde bir çok dokunaklı sahne yaşıyorsunuzdur. Hangi olay üzerinde silinmez bir etki bıraktı ?
  • “2PM Live in Tokyo Dome Japan”  konserini düzenlediğimizde.burası beyzbol stadyumundan dönüştürülmüş bir yerdi. Bir çok ünlü sanatçı burada konser düzenliyor. 2PM olarak burada 2 gün boyunca konser verdik ve toplamda  110 bin fanımızı ağırladık . normalde konser verdiğimizde  sadece öndeki bölümde oturan veya ayakta duran insanları görürüz. Ama tokyo dome 180 derece açılı alanda önümüzdeki 3 kat boyunca dolduran fanlarımızı görebildik.Gerçekten gözlerimi yaşarttı bu sahne. 100 binden fazla insan bizi görmeye geldi. İki gün boyunca en iyimi yaptım . yorulana kadar şarkı söyledim ve dans ettim. Bir çok sanatçı böyle bir an yaşamayı sevecektir.böyle harika bir şansı yakaladığım için kısmetliydim.
  • “gözlerini yaşartmak “ deyimini biliyorsun ?
  • Evet . neden ki ?
  • Bu Tayland da çok popüler bir etiket ?
  • Gerçekten mi ? (gülüyor)
  • Tay fanlar hakkındaki düşüncelerin ?
  • Tay fanlardan oluşmuş bir çok grup devamlı beni takip ettiler.onları hatırlıyorum ve isimlerini biliyorum . bazı fanlar 2pm üyesi olmadan önce de beni destekliyorlardı. Bazı fanlar daha yakın ve annemle LINE aracılığıyla konuşuyorlar. Onları fan olarak görmüyorum. Bana dikkat eden ve beni destekleyen kız kardeşler gibiler . şimdi bile anneme soruyorlar “ khun son zamanlarda çok stresli görünüyor. O iyi mi ?” ve sonra annem bana her şeyin yolunda olup olmadığını soruyor.
  • Kiralanmış araçlarla ünlüleri takip eden fanlar görüyoruz sık sık ?
  • Evet. Ara sıra beni de restaurantın önünde falan bekliyorlar. Onlara şaka yollu olarak “ yiyecek bişeyler bulmalısınız . beni takip etmenize gerek yok .acıkmadınız mı ?” diyorum.  (Nichkhun bunu sert ama aynı zamanda sevimli bir şekilde söylüyor )
  • Büyük konserlerdeki kalabalığın önüne çıkmadan önce kendini nasıl hazırlıyorsun ?
  • Bir çok hazırlık süreci var. Öncelikle hangi şarkıları söylemek istediğimiz ve ya hangi tema üzerinde çalışmak istediğimiz hakkında toplantı yapmamız gerekiyor. Konserin ismini seçiyoruz ve konsere nasıl başlayacağız ve nasıl bitireceğimiz hakkında tartışıyoruz. 3 veya 4 toplantı yapıyoruz pratiğe başlamadan önce . kıyafetlerimiz makyajlarımız saç stillerimiz hakkında toplantılar yapıyoruz. Konseri nerde düzenleyeceğimizi tartışıyoruz. Sonra seçtiğimiz şarkılara çalışmaya başlıyoruz. Tamamıyla sahne kıyafetlerimizi giyinmiş olarak da prova yapıyoruz. Sonra konser vereceğimiz salona gidiyoruz. Orda da uzun ve karışık bir süreç var. Bütün bunları yaparken günlük rutin işlerimizi de yapmamız gerekiyor.sadece konserlere ayrılmış bir ayımız yok .günlük  işlerimizi bitirdikten sonra dans pratiği yada konserlerimiz için toplantılarımız sürüyor gece yarısına kadar . konserler çok sıkı bir çalışmanın sonucu ortaya çıkıyor .
  • Fanlarınız için hazırladığınız sürpriz etkinliklerin de uzun görüşmeleri oluyordur ?
  • Konser düzenlediğimiz ülkenin dilinde şarkı söylemek etkili bir yol oluyor. Tayland da konser verdiğimizde tayca söylediğimiz gibi. Endonezya ya gittiğimizde endonezce şarkılar söyledik.çin deyken Çince şarkılar. Bu şarkılara hazırlanmak da biraz zaman alıyor.
  • Kaç dil konuşabiliyorsun ?
  • Biraz Çince ve Japonca konuşabiliyorum . henüz çok akıcı değil .tayca , İngilizce, Korece konuşabiliyorum.  …. Ah tabiî ki tayca konuşmalıyım (gülüyor)
  • Konser için Tayland a gittiğinde nasıl hissediyorsun ?
  • Çok memnun oluyorum. Tay fanlar beni görmekten zevk alıyor bunu biliyorum ve bu yüzden  en iyimi yapıyorum. Sahnede daha çok konuşmaya çalışıyorum. Normalde grup içinde çok fazla konuşmam. Ama Tayland da , ev sahibi olarak , daha çok konuşuyorum. Arkadaşlarımı eve getirmişim gibi hissediyorum ve bu yüzden birazcık lidermiş gibi olmam gerekiyor.
  • Ailenin evini de ziyaret ediyormusun ?
  • Ailem beni iş yerimde ziyaret etmeye daha gönüllüler. Fotoğraf çekimi olduğu zaman bazen annem büyük annemi de beni görmeye getiriyor. Evim  Phutthamonthon da çok uzak . merkeze gitmek 2 saat sürüyor. Ailemi özlüyorum ama yalnız yaşamaya alıştım . 12 yaşımdan beri denizaşırı yerlerde çalışıyorum. Evden uzakta yaşamaya alıştım.
  • Evindeki yatak odanı hala hatırlıyormusun ?
  • Hayır. (çabucak cevap veriyor) 2 gün önce eski yatak odam hakkında düşünüyordum. Evim son zamanlarda yeniden düzenlendi ve artık bir yatak odam yok . (gülüyor)
  • 2PM deki arkadaşların hakkında bize bir şeyler söyleyebilir misin?
  • 2006 da kore ye gittiğimden beri nerdeyse 9 sene geçti. Her üyenin farklı karakteristik davranışları var. Jun.K  müzik yapmak konusunda çok tutkulu. Çıkacak albümümüzde büyük bir payı var. Çıkış parçamızı besteledi. Jun.K neşeli ve partiyi eğlenmeyi seviyor. Çevresindeki insanları mutlu etmeyi istiyor ve onunla harika vakit geçiriliyor. Ama bazen bir süreliğine aşırı strese giriyor ve yalnız kalmak istiyor. Genel olarak komik bir adam . müziğini bestelerken veya söylerken çok havalı oluyor.
  • Taecyeon kaygısız ve neşeli biri.çok zeki ve dayanıklı. Toplantı yaptığımızda bazı durumları nasıl yöneteceğimizi bize söyleyen kişi.Junho küçük masum bir çocuk gibi . bazı durumlarda inatçı olabiliyor. Sahnede olduğu zaman ise çok cool ve seksi görünüyor.
  • Chansung suratının söylediğinin aksine bizim en küçük üyemiz. (gülüyor) bazen onun olgun görünüşü hakkında dalga geçiyoruz . tonlarca kitap okuyor ve bu yüzden düşünceleri çok olgun. Chansung gerçekten iyi ve nazik bir adam.
  • Woooyoung komik ve kibar. Kendi kafasında yaşayan biri. Çok düşünceli biri ama bazen aşırıya kaçıyor.
  • Eğer diğer üyeler senin hakkı da konuşacak olurlarsa neler söyleyeceklerini düşünüyorsun?
  • (gülüyor) onların yaşca büyük ağabeyleri olmaya çalışıyorum çünkü grupta ikinci sıradayım. Jun.K in bir erkek kardeşi varken benim iki tane küçük kız kardeşim var. Bu yüzden grupta yaşlı ağabey gibi görünüyorum. Onlara dikkat ediyorum ve onlara yemek alıyorum.onları kardeşlerim olarak görüyorum .
  • Öyleyse senin hakkında ne derler ?
  • Hiçbir fikrim yok . benim kötü yönlerimi tarif ederken dinlemek istemiyorum onları.
  • Kız kardeşinden bahsettin .Cherreen de bu sektörün içinde..
  • Evet. İlk başta bu alanda çalışmasını istemedim.çok yorucu ve rağbet gören bir iş olduğunu biliyorum. Bir çok şey tarafından rahatsız edileceksin. Ama o bunu yapmayı istedi. Chereen tek amacı vardı. Benim tavsiyemi almak istediğinde çok çalışması gerektiğini söyledim. Kendin ol. Sahte olma. Üzgün olduğun zaman memnuniyetsizliğini söyleyebilirsin ama fazla değil. Takımına , menajerlerine ve çalıştığın insanlara karşı arkadaşcıl ve nazik olmalısın çünkü onlar olmadan çalışamazsın. Eğer saç stilistim makyaj stilistim olmasaydı bugün fotoğraf çekimi yapamazdık . menajerim olmasaydı bu işi kabul etme şansım olmazdı. Chereen e etrafındaki insanlara karşı kibar olmayı öğrettim. Onunla çalışma şansım olmadı bu yüzden nasıl çalıştığını bilmiyorum. Ama duyduğuma göre ailem onunla gurur duyuyor.
  • Kore de olduğun zamanlar tatillerinde rahatlamak için neler yapıyorsun ?
  • Aslında , nadir tatil yapıyorum genelde haftasonları bile çalışıyorum . eğer bir programım yoksa bazı cilt terapilerine giderim, badminton oynarım, spor salonuna giderim ve ya lezzetli yiyecekler yerim.
  • Dışarı çıktığında kendini kamufle ediyormusun ?
  • Hayır pek sayılmaz . Tayland da insanlar beni gördüğünde “Hey bu Nichkhun “ diyip bana doğru yürümeye eğilimliler. Kore de ise normalde insanlar etrafımda toplanmıyorlar ve beni sarmıyorlar. Marketteyken bazen oldu. Evimin yakınlarında yürürken öyle problemlerim yok . sık sık yemek kutusu, hamburger ve bazı basit atıştırmalıklarım olur çalışırken.bu yüzden insanlarla tanışmak için çok fazla fırsatım olmuyor. Boş zamanım olduğunda ise sevdiğim restaurantlara gidiyorum.
  • Ailen ve fanların haricinde Tayland hakkında ne düşünüyorusn?
  • Tayland mutfağı ve denizi. Denize gitmek istiyorum . songkran festivali sırasında Tayland a geldim fakat su savaşı oynamak için yeterli zamanım olmadı.
  • Su savaşlarına katılsan bile hayatta kalacağını sanmıyorum ..
  • Öyle olmalı. Ama eğlenceli olabileceğini düşünüyorum . 15 yıldan beri songkran festivalinde su savaşı oynayamadım.
  • Son günlerde bir çok idol grup çıkış yaptı. Piyasadaki bu yüksek düzeydeki rekabet ortamından korkuyor musun ?
  • Yeni çıkan idollerle ilgilenmiyorum. Onlar bu sektörde çalışmak kendilerini geliştirmeli ve hazırlamalılar. Endişelenecek şeyleri olmalı. Benim de kendime göre düşünecek çok  şeyim var. Onların benim yerimi alacağından korkmuyorum. Bi gün gelecek pozisyonum değişecek ve başka bir yolda yürüyeceğim. Genç jenerasyon burada kalmaya devam edecek. Ama inanıyorum ki kimse kimsenin yerini tutamaz. Ben neysem oyum . fanlarım kendim olmamı seviyor. İnsanlar seni sen olduğun için sevdikleri zaman daha iyi oluyor. Başka biri gibi olmak için uğraşmamalısın. Sahte bir yaşam sürersen eğer bir gün gelir yalan söylemeye devam edemezsin ve insanlar senin değiştiğini hisseder. Yorgun  veya kızgın olduğum zaman fanlarım kesinlikle “karanlık” Khuna dönüştüğümü biliyorlar.
  • İnsanlar nasıl senin karanlık halini görebiliyorlar?
  • Genelin aksine daha az gülmeye ve hareketsiz kalmaya eğilimli oluyorum. Bağırmıyorum veya yüksek sesle konuşmuyorum. Kafa patlatcak çok şeyim olduğu zaman kendim olmak istiyorum. İlk sırada olmaması gereken problemlerle uğraşmam gerekirken mesela üzgün olabiliyorum. Sorularım oluyor. Ortada bir sebep yokken kızgın olduğum olmuyor. Sebepleri olan bir insanım . ama bir sebep yokken ortaya çıkan sorunlarda veya gerçekten ne olduğunu anlamadığımda kızgın olabiliyorum.
  • Tay arkadaşım güney kore yi ziyaret etti.  Alışverişe gittiği zaman satıcı ona nereli olduğunu sormuş Tayland olduğunu söyleyince o da ona nichkhun diye karşılık vermiş. Sanırım Tayland Koreliler tarafından senin sayende artık daha çok biliniyor.
  • Koreliler Tayland lı olduğumu bilmelerine rağmen bir kore liye dönüştüğümü düşünmekten hoşlanıyorlar. Bu çok doğal çünkü ülkelerine ve kültürlerine saygı duyarak bir kore li gibi davranmak zorundayım . örnek verirsek bence Tayland lılar da Tayland yaşayıp hala yabancı gibi yaşayan insanları sevmiyorlar.  Koreliler bana ve Tayland lılara karşı çok samimiler çünkü bir Koreli gibi davranmaya çalışıyorum. Tayland ı temsil etmem şansım olduğundan dolayı çok gururluyum.
  • Koreli kadınlar tarafından evlenilecek en çekici ikinci erkek seçilmen hakkında ne düşünüyorsun ?
  •  (gülüyor) Kore de bir çok bakış açısı ve seviye var. Bir insanın biriyle evlenmesi için bir çok nedeni olmalı. Bu ünlü olmanın halk tarafından böyle algılanmasının bir sonucu. Onları seviyorsunuz çünkü kusursuz bir konuşma ,televizyonda harika bir görünüş ve çok iyi çocuklara benziyorlar. Ama evlenmek istediğiniz insanı bir çok yönden ele almalısınız . onların tv deki imajlarına göre yanlış bir karar verebilirisiniz.mümkün olduğu kadar kendim olmaya çalışıyorum. Bu yüzden böyle bir sıralamada olduğum için memnunum.
  • Yakın gelecekte evlenmeyi düşünüyormusun ?
  • Oh , yakın bir gelecekte olacakmış gibi görünmüyor. Kendimi işime adadım şu an . fanlarım yeni işlerimi görmeyi bekliyor. Şu an da evliliği düşünmek benim için çok karışık.
  • Bugs sitesi bir sıralama yaptı ve “en kolay kandırılabilecek ünlü “ listesinde seni ikinci sıraya koydu ?
  • (gülüyor) en kolay kandırılan mı ??? (kelimeleri vurguluyor) beni kandırmak zordur . insanlara kolay kolay güvenmem. Benim pozisyonumda ve böyle bir iş alanında çalışan bir kimse tanıştığı herkese güvenirse batması zor olmayacaktır. Toy, çocuksu ve art niyetsiz görünebilirim ama gerçekte tam tersiyim. İnsanları kandırmam ama dikkatliyim ve kolay kolay insanlara güvenmem. Uzakta yaşadım ve 12 yaşımdan beri kendi başımın çaresine bakıyorum . ilk başlarda ailem biraz enayi göründüğüm için korkuyorlardı. Kendime bakabileceğim konusunda endişelilerdi. İnsanlara çok güvenebilirim diye korkuyorlardı. Kötü arkadaşlar beni hatalara sürükleyebilirdi. Ama kendi kendimi yetiştirdim. Her şey hakkında kararımı kendim verdim. İnsanlara karşı güvensiz ve şüpheci olduğumu söylemiyorum . uyanığım diyelim . kendi durumuma göre düşünür ve değerlendiririm her şeyi.
  • Peki Monkey3 sitesinin “ en öpülesi dudaklara sahip ünlü “ listesinde ikinci olmana ne diyorsun ?
  • (gülüyor) teşekkür ederim. Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum.
  • Rol aldığın “Chalui- Touch the Sky” filminden bahsedelim..
  • Bu filmde aranan idol olarak  Nicky (Nachat Juntapan ) ve Jessie (Mek Mekwattana) i oynuyorum. Baş roller Tong ve Pong benim gibi ünlü olmak istiyorlar. Hayallerinin peşinden kore ye gidiyorlar. Bu rolü kabul ettim çünkü film hayllerimize ulaşmamızın kolay olmadığını öğretiyor. Başarı doktor , avukat veya aktör olsan bile çaba harcamadan gelmiyor. Bu filmin yeni nesle çok şey öğreteceğini düşünüyorum. Hayal kurabilirsin ama çaban olmadan olmaz. Genç  jenerasyon için iyi bir film olduğunu düşünüyorum.
  • .Son sorumuzda filmle alakalı. Seni idolleri olarak gören ve senin yolundan gitmek isteyen insanlara neler söylemek istersin ?
  • Bunu bir çok defa söyledim. Birini kendine idol olarak almak güzel bir fikir.ama idol olarak seçtiğin kişinin her yaptığını yapmamak gerekiyor. Herkes farkli düşünme biçimine ve farklı bir yaşama sahip. İdolünün başarısını kendi ilhamın olarak kullanmalısın. Sadece nasıl giyindiğini taklit etme. Aynı kıyafetlere sahip olmak veya davranışlarını taklit etmek seni o yapmaz . kendin olmak en iyi şey .
  • Kaynak :  http://alethia000.tumblr.com/post/121430475636/the-one-and-only-nichkhun-horvejkul-nichkhunsÇeviri:   wjyislove@2pmturkishfans

Bir Cevap Yazın

