[№5] 2PM – Wanna Love You Again

2pm_no5_album_410

💜 SENİ TEKRAR SEVMEK İSTİYORUM 💜

Bebeğim,tatlım geçen günleri hatırla

Saçlarını geriye attığımda

Erimiş gibi hissettim,zaman durmuş gibi hissettim

Unutamam,tam buradayım,hayır

Sadece seni tekrar sevmek istiyorum 💜

Lütfen bana geri dön kızım

Seni istiyorum bebeğim

Kafamdan çıkmayacaksın,bunu durdurmak istiyorum 

Sadece seni tekrar sevmek istiyorum 💜

Lütfen bana geri dön kızım

Biz sadece ayrıldık ama birbirimize ihtiyacımız var

Bana geri dön,aynı şekilde hissediyorsun

Daha yakına gel Dudaklarıma dokun Göğsüme sarıl

Kalbini dinle

Erimiş gibi hissediyor,zaman durmuş gibi hissediyor

Sana gitgide kapılıyorum,yeniden

Seninle geçirdiğim tüm zamanlar

Seninle paylaştığım tüm anılar

Şimdi onlar kırılmış gibi, böyle olacağı varmış bebeğim

Belki bu odur,birlikte yaptığımız her şeydir

Gerçekte, o tüm parçalara ayrılıyor

Buna inanamıyorum, seni hala seviyorum

İnancımı uzağa fırlatıp atma,geri dön

Sadece seni tekrar sevmek istiyorum 💜

Lütfen bana geri dön kızım

Seni istiyorum bebeğim

Kafamdan çıkmayacaksın,bunu durdurmak istiyorum 

Sadece seni tekrar sevmek istiyorum 💜

Lütfen bana geri dön kızım

Biz sadece ayrıldık ama birbirimize ihtiyacımız var

Bana geri dön,aynı şekilde hissediyorsun

Aynı şekilde hissediyorsun

Sadece sana söylemek istiyorum, seni hala seviyorum  💜💜

KR>ENG: pop!gasa

Türkçe: cutiepiechan

Bir Cevap Yazın

