[№5] 2PM – You’re Hotter than Summer

2pm_no5_album_410

☀ YAZDAN DAHA SICAKSIN ☀

Bebeğim sadece sana bakarak iyi bir ruh haline bürünüyorum

Karşında oturuyorum ve gözlerimiz kilitleniyor

Bakışlarımı kaçırmıyorum ancak böyle güzel düşler kuruyorum

Her yerde seni düşünüyorum

Parlak gülümsemenle deliriyorum

Dudakların sessizce bir şey bekliyor

Yavaşça sana geliyorum

Nefesin yüksek sesli ve hızlı bir hal alıyor

Kızarmış yüzün çok sevimli

♥ Aşığım, Aşığım ♥

Kollarımda sen, yazdan daha sıcaksın 🔥

Seni asla kaybetmeyeceğim

Seni asla kaybetmeyeceğim, yazdan daha sıcaksın 🔥

Tüm gece boyunca∼

Bunu düşün bebeğim

Tüm gece, senden daha sıcak bir kız yok 

Kalbim çoktan sende karar kıldı

Kulaklarımda yumuşak nefesini duyuyorum

Bunu tüm vücudumda hissediyorum

Güzel olan seni kollarımda tutuyorum

Dünyaya bağırmak istiyorum, O BENİM ! 

Ne pahasına olursa olsun seni korumak istiyorum

Sana sarılmak istiyorum, yazdan daha sıcak olan kim? 🔥

Ve ben her yerde seni düşünüyorum

Nereye gidersem gideyim seni düşünüp duruyorum

Sıcak yanaklarında. .

Seni öpmek istiyorum ve seni kendime çekiyorum

Derin uykudayken onu izliyorum, o Temmuz’dan daha sıcak 🔥

Hatta yakından bakınca, o kadar güzel ki, o Temmuz’dan daha sıcak 🔥

Saçlarını geriye doğru atıyorum, o Temmuz’dan daha sıcak 🔥

Ve sonra gözlerim kapanıyor

Sen benim kadınımsın, evet

KR>ENG: pop!gasa

Türkçe: cutiepiechan

Bir Cevap Yazın

