[№5] 2PM – Hallucination

ℋallucination

2pm_no5_album_410

İyiymişim gibi gülümsüyorum, her şey yolundaymış gibi

Seni seçtim ve seni suçladığım için üzgünüm

Senin üstenden gelemiyorum, bu kalp ağrısının bitmesine ihtiyacım var ♥

Hala çok güzel görünüyorsun, ama bazı nedenlerle üzgün gibisin

Bundan önce nasıldı ise oraya dönemez miyiz? Başlangıca?

♬ℋalüsinasyon gibi, anılar kayboldu

Bunu görüyorum, üzüntü ile lekeli ve ıslak

Bana eziyet çektiriyor, sesini duyuyorum, beni tekrar sersemletiyor

Huzurlu gibi görünüyorsun, yaralarını görüyorum

♬ℋalüsinasyon gibi beliren sana bakıyorum

Tekrar ve tekrar ve tekrar bir kere daha görün bana

Bu rüyadan uyanmayacağım ve seni görmeye devam edeceğim

Sadece böyle donakal, lütfen uzaklara gitme

Bebeğim kalmak istiyorum ama yapamam

Sonsuza kadar seninle olmak istiyorum bu rüyada  ama

Zamanım doluyor tik tak…

Zamanımız ilerliyor tik tak…

Umarım kum saatindeki kumlar durur

Gerçek hayatta , umarım bensiz bile olsan mutlu olursun

Bu ℎalüsinasyona♬ aşık oluyorum, seninle olacağım

Umursamayacağım bir zaman gelecek mi? Sebeplerin kaybolacağı?

Ben hala aynıyım, üzgünüm, sana tekrar seslenmek istiyorum

♬ℋalüsinasyon gibi, anılar kayboldu

Bunu görüyorum, üzüntü ile lekeli ve ıslak

Bana eziyet çektiriyor, sesini duyuyorum, beni tekrar sersemletiyor

Huzurlu gibi görünüyorsun, yaralarını görüyorum

♬ℋalüsinasyon gibi beliren sana bakıyorum

Tekrar ve tekrar ve tekrar bir kere daha görün bana

Bu rüyadan uyanmayacağım ve seni görmeye devam edeceğim

Sadece böyle donakal, lütfen uzaklara gitmeღ

Türkçe çeviri: wjyislove 

Bir Cevap Yazın

