[№5] 2PM – KNOW YOUR MIND

Know Your Mind
2pm_no5_album_4101

Bebeğim, gözlerin bana bakıyor

Bebeğim, bunu inkar edebilirsin ama ben senin kalbini biliyorum

Bebeğim, bana geldiğin zaman

Güzel kadın, ben çok mutluyum, gözlerimi üzerinden alamıyorum

Yüzün biraz şık ama aynı zamanda gülümsüyor

Senin çekici dudakların, onları bu gece aşk yapalım

Bugün daha bir parlaksın

Bu ikimizin zamanı, bu yüzden gece eğlenebiliriz

Oh kızım, ben hazırım, bütün gece benim yanımda kal

Hadi bütün gece birbirimizin gözlerinin içine bakalım

Kızım tamam oh atmosfer çok iyi

Senin ne düşündüğünü zaten biliyorum oh sana aşık oluyorum

Tamam, sana dahada yakınlaşıyorum, beni istediğin zaman

Sana kalbimi söylediğim zaman, söylediklerimde ciddiydim

Ellerini tuttuğum zaman, tekrar soracağım

Tipik kelimelerle gözünü boyamayacağım

Ben diğer kurtlardan farklıyım

Cesaretsiz isyanım utangaç bir şekilde diyor ki

Eğer bu sensen, ben her zaman bir yardım hattı olacağım

Hatırla, benim kalbimdeki tek kız sensin

Gözlerin biraz ciddi ama aynı zamanda yıldızlarla dolu

Senin gülümsemen kalbin çırpınırmış gibi, bana beni sevdiğini söyle

Bugün daha bir parlaksın

Birlikte olduğumuz zaman, gece eğlenebiliriz

Oh kızım, ben hazırım, bütün gece benim yanımda kal

Hadi bütün gece birbirimizin gözlerinin içine bakalım

Kızım tamam oh atmosfer çok iyi

Senin ne düşündüğünü zaten biliyorum oh sana aşık oluyorum

Senin ne düşündüğünü zaten biliyorum bebeğim Senin ne düşündüğünü zaten biliyorum

Sana aşık oluyorum

Hişş, kimse bilmeden, ben sadece duyabilirim

Kimse senin yerine geçemez, (tatlı kız)

Bu yüzden sadece ben görebilirim, bu yüzden sadece benim gözlerim görebilir

Gece bitmeden önce

Zaten senin düşünceni biliyorum bebeğim zaten senin düşünceni biliyorum

Sana aşık oluyorum

Çeviri: korece>ing: pop!saga    İng>Türkçe: miçinsaram

Bir Cevap Yazın

