[2PM of 2PM] Chansung 僕は Bokuwa

tumblr_inline_nn03eqA16E1qctgyv_500

Bokuwa (Ben)

Gökyüzünde ayı izledim gece

Seninle ilgili özlem dolu düşüncelerle doldum

Gülümsemen, yumuşacık sesin

Sayısız, taşkın zamanlar

Gözyaşlarım farkına varmadan döküldüler

♪ ♫ ♩

Lütfen gitme

Kalbim dilsiz aya haykırıyor

Lütfen gitme

Artık, artık bir şey yapamam

♪ ♫ ♩

Belli belirsiz kokun

Nazik, güzel

Anılar canlandığında

Seni kucaklamak istiyorum, yalnızca görmek istiyorum seni

Artık gözyaşlarımı bile durdurmaktan acizim

♪ ♫ ♩

Lütfen gitme

Bugün de aydan bir yanıt gelmedi

Lütfen gitme

Yapayalnız, öylece gökyüzünü izliyorum

Seviyorum seni… Seviyorum seni…

♪ ♫ ♩

Gölgemi oluşturan gün ışığı

Sanki bana uzanıp sokuluyormuşsun gibi gözüküyor

Gece gelip dünya karanlığa büründüğünde ise 

Senden ayrılmış olacağım 

♪ ♫ ♩

Lütfen gitme

Sen benim biricik ışığımsın 

Lütfen gitme

Yalnızca sen yanımdayken parlıyorum

Seviyorum seni… Seviyorum seni…

Çeviri: kr-eng dawnjelly en-tr csunshine211

 

 

Bir Cevap Yazın

