[2PM of 2PM] Jun. K WHPH

WHPH (WORK HARD PLAY HARD)
tumblr_inline_nn03eqA16E1qctgyv_500

Sıkı çalıştım Çok Eğlendim Hala yeterince iyi değil
Dedikodular dört bir yanımı sarmış
Her daim gökyüzünde hürce uçmak istiyorum
Kafesteki bir kuş değilim ben
Bak Bak & Bana Beni Test Edebilirsin
Yalnızca etrafta oynayıp hiç bir şey yapmadın
Sonra birden ortaya mı çıkıyorsun? Hayır! Umrumda değil
Daegu’dan Gangnam’a kaynağından deneyimledim
Lütfen Bana Playa* Deyin Yalnızca eğleniyorum (*Playa: Rekabetçi ve sosyal kişi)

❣✪❣

Kal…   Lütfen Kal…
Sana kendimi olduğum gibi göstereceğim
Kal…   Beni kollamanı istiyorum
Böyle bir ben  Oh Kal Benimle… Kızım

❣✪❣

Önümde olan her şey yürüdüğüm yoldadır, kendi kararımı kendim vereceğim
Aynı anda projelerin üzerine yürüyerek, tereddüt etmeyeceğim Benim Kuralım Benim Kuralım
Ne zaman yorulacağımı bilmeden yapabildiğim her şey için çalışmaya devam edeceğim
Her andan fazlasıyla zevk alıyorum Evet Evet Nasıl Yaptığımı Biliyorsun
Paralar daha çok yığılıyor Yalnızca gerçeği toplarım
24/7 365 Her Gün Her Gece
Aciz taklitlerden nefret ederim Gelecek kesinlikle seni de şaşırtmalı
Yalnızca bir şeyler yaptığım bu yolda asla teslim olmayacağım

❣✪❣

Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen
Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen Daha Hızlı Git
Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen
Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen Daha Hızlı Git

❣✪❣

Kal…   Lütfen kal…
Sana kendimi olduğum gibi göstereceğim
Kal…   Lütfen kal…
Ne olursa olsun  Sonsuza dek   Kal benimle… Kızım

❣✪❣

İnce detaylar hakkında elbette titizim
Ellerim hiç bir işi yarım bırakmaz
Millet Zorluklarla Dolu Bir Hayat’ı
yaşamaya devam etmek zor Öyle bile olsa Savaşına Devam Et!

❣✪❣

A-tipi insanlar sapına kadar mükemmeliyetçidir
Asla kendim olmanın önemini unutmayacağım
Yine de yalnızca nazik olarak tatmin olamam
Yalnızca bir kere yaşıyoruz, gerçek aşkı heder etmek istemiyorum

❣✪❣

Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen
Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen Daha Hızlı Git
Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen
Daha sıkı çalış Daha Çok Eğlen Daha Hızlı Git
__________
JPN-ENG: dawnjelly EN-TR: csunshine211
May be taken out with proper credit!

Bir Cevap Yazın

