[Haber] Lee Seo Jin Taecyeon’dan övgüyle bahsetti !!

Lee Seo Jin köy yaşamıyla ilgili yaptığı röportajında Taecyeon’dan bahsetti. O Taecyeon için, ‘Taecyeon partner olarak mükemmel . O benim küçüklerim arasında en sevdiklerimden biri. O samimi ve çok çalışıyor.’ dedi.

‘Onun yemek pişirmek için sarf ettiği çabayı seviyorum. Her öğün için annesine farklı tarifler soruyor.Demir bir kap kullanarak pirinç pişirmek çok zor olsa da o bunu yapmada gerçekten iyidir. Ama yemek sunumunu geliştirmesi için biraz alana ihtiyacı oluyor. Onsuz iyi bir yemek yapabileceğimizi sanmıyorum.’ diye ekledi.

LOWRES1_meal-300x300LOWRES3_meal-300x300

‘Three Meals a Day’  programının her bölümünde ünlü bir konuk yer alıyor. Lee Seo Jin bu konuda Lee Seung Gi ve Park Shin Hye’den çok etkilendiğini ve 2PM’in diğer üyelerinin de programda yer almasını istediğini dile getirdi. Konuyla ilgili olarak; ‘Taecyeon gibi ben de ev sahibi olarak 2PM’i davet etmek ve onları ağırlamak istiyorum. Onlar 6 kaslı adamlar olarak, hasat zamanı gelirlerse mısır tarlasında ve birçok çiftlik işinde grup olarak çalışabileceklerini düşünüyorum.’ dedi.

Kaynak: Manila Bulletin

Bir Cevap Yazın

