[Haber] Chansung hakkında dedikodu yayanlara dava açacağını söyledi !

Chansung konuyla ilgili olarak 3 Temmuz’da (Bugün) twitter üzerinden;
“Cidden… Hala dedikodu yayan insanlar var. Zavallı olduklarından bunu göz ardı mı etmeliyim? Toparlamalı mıyım? Kafam karıştı…

Beni sevmiyorsanız bana küfretmenizde sorun yok. Ama gerçek olmayan hikayeler uyduran insanlar beni deli ediyor. Görünüşe göre bunun gerçek olduğuna inanıyorsunuz ama doğru da olsa yanlış da olsa ihbar edilince bunu kontrol etme şansınız olacak~ Benim sabrım buraya kadar~ Tüm kanıtları bir araya toplayıp size dava açacağım^^” yazarak tepkisini dile getirdi.
Ancak JYP Şirketi henüz bir dava yolunda adım atılmadığını ifade etti. Şirketin bir temsilcisi “sanatçılarımızın kişisel düzeydeki sorunlarıyla ilgilenmiyoruz. 2pmle ilgili hiçbir dava planlanmamıştır.” diye bir açıklama yaptı.
Hayranlar konuyla ilgili olarak; “Bunu kim yapıyor”,”Sabırlı olma”, ” Onlara şimdi dava aç”

“Ne gördüğünü bilmiyorum ama güçlü ol” ve benzeri yorumlarla Chansung’a destek olduklarını belirttiler.

Kaynak: Allkpop

Bir Cevap Yazın

