[№5] 2PM – Magic

Sihir✨2pm_no5_album_410🔮 Sana tüm sihri göstereceğim, bana gel, tereddüt etme
🔢 Huu, bir iki üç dört, sırrım seni cezbedecek

Gözlerin ve kulakların
Kalbini bana emanet et, şimdi başlayacağız

Hey sen, evet sen, bir anlığına gözlerini kapat
Artık her şey benim isteğime bağlı

Leydi, yavaşça gözlerini aç, bana bak
Şu andan sonra her şey değişecek

Vuu huu korkma
Vuu hu elimi tut
Vuu huu korkacak bir şey yok
Bu ikimiz için de gizemli bir gece olacak

🔮 Sana tüm sihri göstereceğim, bana gel, tereddüt etme
🔢 Huu, bir iki üç dört, sırrım seni cezbedecek

Gözlerin ve kulakların
Kalbini bana emanet et, pekala, bir kez daha

🚫 Yanlış yön, harekete geç
İstediğin her şeyi sana vereceğim
🎩 Hilekar manşetlerimin içinde gizli, sadece birkaç şey
♠️♥️ Bir kart seç herhangi birini, kartın bu mu? ♣️♦️
Hayır mı? Önemli değil
Gözlerin ellerimi takip ederken
💘 Ben çoktan kalbini çaldım, iş işten geçti artık
En başından beri bunu planlıyordum

Vuu huu korkma
Vuu hu elimi tut
Vuu huu korkacak bir şey yok
Bu ikimiz için de gizemli bir gece olacak

🔮 Sana tüm sihri göstereceğim, bana gel, tereddüt etme
🔢 Huu, bir iki üç dört, sırrım seni cezbedecek

Gözlerin ve kulakların
Kalbini bana emanet et

Şimdi odaklan
Sihir sihir sihir sihir

🔮 Sana tüm sihri, sana tüm sihri göstereceğim, bana gel, tereddüt etme
🔢 Huu, bir iki üç dört, sırrım seni cezbedecek

Gözlerin ve kulakların
Kalbini bana emanet et

KR-ENG: popgasa ENG-TR: cessy0412

Bir Cevap Yazın

