[№5] 2PM – RED

KIRMIZI2pm_no5_album_410

Biliyorum bunu yapmamalıyız, gece gitgide koyulaşıyor, gitmene izin vermek istemiyorum
Haydi biraz daha birlikte kalalım, bir çocuk gibi yalvarıyorum (bu gece) 🌙

Ama sen gülümsüyorsun ve çok geç olduğunu söylüyorsun, hoşçakal diye fısıldayıp gidiyorsun
O zaman bile çok güzel gözüküyorsun, işte bu yüzden çılgına dönüyorum (parla) ✨

Bu gece geriye tek başıma dönmek istemiyorum
Tamamiyle sana sahip olamayacağımı biliyorum, işte bu yüzden senin tamamını istiyorum

Kırmızı, gözlerimi kapattığımda dudaklarını görüyorum
Kırmızı, nefes kesici dokunuşunu hissediyorum
Kırmızı, şu an sana geleceğim böylece kimse bizi yakalayamaz

Kırmızı, başka şeyler düşünmek istiyorum ama faydası yok
Kırmızı, tüm varlığım seni hatırlıyor
Kırmızı, senden uzak kalamam, kendime güvenemem bile, kırmızı

🔥Sadece birbirimizin yanından geçerek bir ateş başlatabiliriz
Başkaları ne derse desin duyamıyorum
❤️ Sadece seni görebiliyorum (Sadece seni görebiliyorum bebeğim)

Kalbim hızlanıyor ve nefes alamıyorum
Tamamiyle sana sahip olamayacağımı biliyorum, işte bu yüzden senin tamamını istiyorum

Kırmızı, gözlerimi kapattığımda dudaklarını görüyorum
Kırmızı, nefes kesici dokunuşunu hissediyorum
Kırmızı, şu an sana geleceğim böylece kimse bizi yakalayamaz

Kırmızı, başka şeyler düşünmek istiyorum ama faydası yok
Kırmızı, tüm varlığım seni hatırlıyor
Kırmızı, senden uzak kalamam, kendime güvenemem bile, kırmızı

Gözlerimi kapatıyorum fakat sadece seni görüyorum
Nefesimi tutuyorum fakat senin kokunu duyuyorum
Nereye gidersem gideyim, nereye bakarsam bakayım
Sadece seni hissediyorum, eğer sana olan aşkım bir renk olsaydı
Tüm dünyayı daha da kırmızı yapabilirdim, ihtiyacım olan tek şey kırmızı
Kırmızı dudaklarından gözlerimi alamıyorum
Gece bitmeden vücudunda dudaklarımla bir aşk şiiri yazmak istiyorum
Seni tutmak istiyorum, seni öpmek istiyorum
Bu nefes kesici anı seninle yaşamak istiyorum, seni istiyorum bebeğim

Kırmızı, gözlerimi açtığımda dudaklarını görüyorum
Kırmızı, nefes kesici soluğunu hatırlıyorum
Kırmızı, şu an sana geleceğim böylece kimse bizi yakalayamaz

Kırmızı, ne yaparsam yapayım sadece şeni düşünüyorum
Kırmızı, tüm varlığım seni istiyor
Kırmızı, senden uzak kalamam, kendime güvenemem bile

KR-ENG: popgasa ENG-TR: cessy0412

2 thoughts on “[№5] 2PM – RED

Bir Cevap Yazın

