[RÖPORTAJ/ÇEVİRİ] Chansung CanCam Ağustos 2015 Sayısı

CIZyWTwXAAAQ4kb

Kaslar…

Onlara güveniyorum.Göğüs kaslarıma ve karın kaslarıma.Ondan sonra sırtıma. 

Şahsen Kore’de havalı bir vücut hakkında düşündüğümde aklıma gelen isim benim kıdemlim (sunbae’m) olan Rain’dir. O <Ninja Assassin> filmini çektiğinde tüm sahnelerde havalı (kusursuz) olduğunu gördüm ve ona hayran kaldım.

❤️ AŞK ❤️

Şehirde el ele yürümek… Bunun gibi sıradan bir randevu istiyorum. Gerçekçi olmak gerekirse, aslında şehirde bir randevuya çıkamam ama bunu denemek istiyorum. Ondan sonra ben jjigae (Kore güveci) yapmada iyi olduğumdan ona (çıktığım kişiye) *budae jjigae veya kimchi jjigae (kimçi güveci) yapmak isterim. Bu yemeği et suyundan yapacağım, çok farklı ve özel bir yemek olduğundan lezzetli olacağını düşünüyorum! Birbirimizi aynı şekilde sevdiğimizde partnerim de benim gibi hissedecek ve bu ideal bir ilişki olacaktır.

*Budae jjiage: genellikle ramen ve dilimlenmiş Amerikan peyniri gibi ünlü yiyeceklerle harmanlanarak hazırlanan özel bir çanak kullanılarak pişirilen bir güveç türü.

🌟  GİZLİ 🌟

2PM üyeleriyle birlikte güldüğümde sevgiyi hissediyorum..

Mayıs’a kadar tur boyunca, 6 üye Nichkhun’un odasında toplandık ve güncel durumumuz gibi şeyler hakkında konuşurken heyecanımız yükseldi, coşkulu bir hal aldı ve bu olaya bağımlı hale geldik ve ek olarak bu kızlar arasında bir toplantı gibi oldu ! (Gülüyor)

Kadınlara kıyasla daha çok konuşuyor olabilir miyiz ?!

Ama bunu şimdi hatırladığımda fark ettim ki tüm üyelerle toplanmak gerçekten çok eğlenceli.

CIZyXGSWsAAmmMX

💪 VÜCUT 💪

2 ay sonra vücudumu dört gözle bekleyin (Temmuz ayı başlarında).

Kaslarım çok daha güçlü bir yapıda olacak.

Eskiden sadece vücudumun belli bölümleri için ağırlık çalışması yapıyordum. Mesela karın kaslarını geliştirmek için. Ama şimdilerde tüm vücut egzersiz programım değiştirildi. 2AM’den Jinwoon bunu yapmamı sağladı.

Zaman bulduğumda haftanın 5 günü egzersiz yapıyorum. Yemek yemeyi sevdiğimden diyetim için katı sınırlamalar yok.

Ancak şimdi daha sıkı egzersiz yaptığım için sadece lezzetli şeyleri yiyebiliyorum! (Gülüyor)

ENG: chansungs

TR: cutiepiechan

!Kaynak göstermeden alıntı yapmayınız!

Bir Cevap Yazın

