[№5] 2PM – Only Your Man

Sadece Senin Erkeğin2pm_no5_album_4101Kusura bakma tatlım, o tatlı gülümsemen
Herkesi kendine aşık etse de
Bana bakan gözlerin o kadar da masum değil
Ama bu beni daha çok cezbediyor

Seni istiyorum ama aslında hissettiğim bu değil
Biliyorsun zaten

Giderek bana yaklaşıyorsun, bu tehlikeli bir seçim
Sonra bana kafayı takma

Ben (ben) sadece (sadece senin erkeğin) senin erkeğin (erkeğin değilim) değilim, yanlış anlama
Sen de (sen de) benim tek (benim tek kadınım) kadınım (kadınım değilsin) değilsin, bunu unutma

Tek değilsin
Bebeğim, kafaya takma, hızlı gidiyorsun
Sadece eğleniyorum, bana bir şey söyleme
Gülümsemen, gözlerin, ne olduğumu biliyorsun
Ne yaptığımı biliyorsun, hakiki Casanova
Doğallıkla elin omzuma dokunuyor
Hey zamanını harcamak istemezsin, değiştir ruh halini
Gece bitmeden benim olacaksın

Seni tutsam da kadınım değilsin
Biliyorsun zaten

Sabah olduğunda kollarımdan ayrılacaksın
Gitmene izin vermeliyim

Ben (ben) sadece (sadece senin erkeğin) senin erkeğin (erkeğin değilim) değilim, fazla umutlanma
Sen de (sen de) benim tek (benim tek kadınım) kadınım (kadınım değilsin) değilsin, asla unutma

Tehlikeli dokunuşum beline dolandığında
Bana bak ve tutkuyla sarıl bana bebeğim

Bebeğim biraz daha yavaş sahip ol bana
Bu an sonsuza dek sürer umarım

Ben (ben) sadece (sadece senin erkeğin) senin erkeğin (erkeğin değilim) değilim, yanlış anlama
Sen de (sen de) benim tek (benim tek kadınım) kadınım (kadınım değilsin) değilsin, bunu unutma, bebek

Tek değilsin

KR-ENG: popgasa ENG-TR: özgün

Bir Cevap Yazın

