[So Good] Junho SO GOOD

JUNHO – SO GOOD
808

Hey hanımlar ve beyler
Ne harika bir gün ve
Ne güzel bir kız
Çok hoşsun ve çok havalısın
Çok iyiyim ve çok ateşliyim
Birlikte güzel vakit geçireceğiz bebeğim
İzle bunu

Çok nazik olabilirim ve çok iyi görünürüm
Bugün ben
Kusursuz haldeyim
Ne yapabilirim ki

Fakat sen daha bir
Güzelsin
Bu gidişle
Çıldırabilirim

Harika hissediyorum, sanki kendimden geçmiş gibiyim
Neredeyse tüy kadar hafifmişim gibi
Aşkı seninle hissediyorum
Yalnızca bana bir şans ver ve adımı söyle

Bebeğim bu gece çok iyisin
Beni olduğum yere çiviledin
Bebeğim bu gece çok iyisin
Sanırım eriyeceğim

Yaklaş bana
Bu gece seninle kalmak istiyorum
Sen de bana bak ve
Beni görmezden gelmeyi bırak
Çabucak al beni
Dünyana
Adımı söyle
Bebeğim ver onu bana

Sana baktığımda, Aman Tanrım!
Gözümü alamıyorum
Çılgınlar gibi aşığım
Ne yapabilirim ki

Ne kadar hayal etsem de
Birlikte çok iyiyiz   Elimi tut

Bu doğru, ateşli bir gece
Donmuş kalbini eriteceğim
Sana aşık oldum
Yalnızca bana bir şans ver ve adımı söyle

Bebeğim bu gece çok iyisin
Beni olduğum yere çiviledin
Bebeğim bu gece çok iyisin
Sanırım eriyeceğim

Yaklaş bana
Bu gece seninle kalmak istiyorum
Sen de bana bak ve
Beni görmezden gelmeyi bırak
Çabucak al beni
Dünyana
Adımı söyle
Bebeğim ver onu bana

Çok iyisin (çok iyi)
Çok hoşsun (çok hoş)
Bebeğim bebeğim
Birlikte iyi vakit geçireceğiz

Çok iyisin (çok iyi)
Çok hoşsun (çok hoş)
Bebeğim bebeğim
Dur!

Bebeğim bu gece çok iyisin
Beni olduğum yere çiviledin
Bebeğim bu gece çok iyisin
Sanırım eriyeceğim

Yaklaş bana
Bu gece seninle kalmak istiyorum
Sen de bana bak ve
Beni görmezden gelmeyi bırak
Çabucak al beni
Dünyana
Adımı söyle
Bebeğim ver onu bana
__________
JPN-ENG: dawnjelly EN-TR: csunshine211
May be taken out with proper credit!

Bir Cevap Yazın

