[Röportaj/Çeviri] Şubat 2016 INSTYLE Nichkhun & Taecyeon Röportajı

BİLGİLENDİRME

TY: Her ikimiz de birçok sporla uğraştık. Khun gelecekte de profesyonel golfçü olmaya karar verebilir; ben esnekliğimi geliştirmek için Pliates yaparken o Chansung ile bunun oldukça içinde.

NK: Sadece ikimizin bir araya gelişi  üzerinden bir süre geçti. Çalışırken birbirimizi sık sık gördüğümüzden, diğer zamanlarda pek buluşmuyoruz. Mobil sohbet grubumuzdaki  konuşmalarımız  da teker teker kesiliyor.

%ED%83%9D%EC%97%B01_001005

KİŞİLİK

NK: Taecyeon görüntüsünden dolayı erkeksi imajını yayıyor fakat gerçek hayatta şirinliğin cisimlenmiş hali . Günlük hayatta bazı hareketleri çocuksu bir şirinliği ortaya çıkarıyor.

TY: Khun benden daha erkeksi. Görüntüsünden dolayı halk tarafından fazlasıyla kibar biliniyor, ama güçlü iç karakteri ve profesyonelliğinin daha fazla vurgulanması gerektiğini düşünüyorum.

İTİRAF SAVAŞI 

NK: Taecyeon bir şey üzerinde konsantre olduğu zaman klik sesi çıkarır. Eğer sessiz bir odada bu sesi duyarsanız bu Taecyeon’un sıkı çalıştığının kanıtı.

TY: Bazen Khun’un kulakları gerçekten kırmızılaşıyor. Ne zaman gerçekten sinirlense , kulakları tıpkı kıdemli Shin Dong Yoeb gibi kırmızıya dönüyor, ve  değişmiyor.

İDEAL TİP

TY: Sevimli ve kısa kızlardan hoşlanıyordum ama yaşlandıkça kalbimi açmaya karar verdim. Şimdi ideali göz ardı ederek, herkesten hoşlanıyorum. Khun en önemli şeyin iletişim olduğunu söylüyor. Tayca olsun, İngilizce olsun..

NK: Yaptıklarında iyi olan kadınlardan hoşlanıyorum. İş ve gelecekle ilgili derin düşünceleri paylaşabileceğim bir kadınla tanışabilmek harika olurdu.

EN GÜÇLÜ HATIRA

NK: 2PM’in ilk çıkışından hemen önce, 2008 Haziran ayı civarında, her üye tek tek bir internet TV programı için tanıtım videosu çekiyorduk. O zaman, Taecyeon ve ben soya sosu ile marine edilmiş yengeç (Ganjang gejang) yedik ve Gapyeong’da su kayağı yapmaya gittik. Bu benim için en unutulmaz an. Bu biz gerçekten meşgul omadan önceydi ve çıkışımız için hazırlanırken nadiren şans yakalıyorduk, bu yüzden oldukça eğlenceliydi.

TY: Benim en saçma anım JUNHO ile bekleme odasında bilek güreşi yaparken kolumun kırılması. Bu bir yayından hemen önceydi, bu yüzden MC (Sunucu) de oradaydı, etrafımızda 10 kamera seti vardı ve çekim için hazırdı, ama kırılan kemiğim yüzünden , planlarımız alt üst olmuştu. Geçen uzun süreden sonra, kolumdaki platin geçen sene çıkarıldı. Bilek güreşi gerçekten tehlikeli bir spor.

 

2PM

NK: Bugüne kadar insanlar 2PM’den konuştuklarında ”Canavar idoller” imajı vardı, ama dürüst olmak gerekirse bunu uzun zaman önce geride bıraktık. Yaşlandığımızdan beri ,sanırım ‘idol’ kelimesinden kurtulacağınızı düşünüyorum. Sadece canavarlar?

TY: Eğer gelecekte doğal görüntümüzü sergileyeceksek, yeni bir lakap gerekmez mi? Ancak bu tür şeyleri konuşmak için albüm yayınlamak gerekli. (kahkaha patlamaları) Burada spoiler (ipucu) vermek isterdim fakat, henüz hiç bir şey kararlaştırmadığı için , söyleyecek bir şeyim yok. Kayıt oturumları gelecek hafta başlayacak, bu yüzden geri dönüşümüz uzun sürmeyecek diyelim!

NICHKHUN HAKKINDA

TY: Nichkhun’un en güçlü noktası kibarlığı ve başkalarını  düşünmesi.Çıkışımızın ilk gününden beri personellerle iyi bir şekilde ilgileniyor.  Ancak dilerim ki , sarhoş olduğunda sürekli bana sarılma alışkanlığını düzeltebilir. (gülüşmeler)

TAECYEON HAKKINDA 

NK: Taecyeon karar alma konusunda hızlı. Ne zaman üyeler arasında tartışma yapsak, ve ya albüm konseptine karar vermeye çalışsak, karar verme konusunda ilk objektif olan kişi o. Dahası, öğle yemeğine karar verirken bile. (bu şekilde davranır)

Kor-Eng: Egle0702

Eng-TR:yourvoice_JH

Scans:Taecyeon.kr 

Kaynak belirtmeden kesinlikle alıntı yapmayınız.

Bir Cevap Yazın

